Hoe kunnen we helpen?
Laat het ons weten!
Zoeken
Uitgelichte artikelen:
-
Ik heb mezelf niet kunnen authenticeren, wat moet ik doen?
Als u zich niet kunt verifiëren, zijn er verschillende mogelijke redenen. - Als u foto's maakt, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat uw documenten duidelijk ...
-
Hoe kan ik mij authenticeren met de optie “Foto's maken”?
Authenticeren op onze site kan niet eenvoudiger! Met onze Veriff-fotoassistent kunt u uw account live verifiëren door een paar foto's te maken. Om u te authenti...
-
Verificatie verplicht vanaf 1 mei 2025
Vanaf 01/05/2025 vereisen nieuwe regels dat u geverifieerd wordt om te kunnen storten of spelen op uw account. Daarom kan er nu al een paar weken een bericht op...
-
Het lukt me niet meer om op mijn account in te loggen. Waarom niet?
Als het je niet meer lukt om op je Casino333 account in te loggen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je hebt meerdere malen een verkeerd wachtwoord in...
-
Het lukt me niet om me in te schrijven op Casino333. Wat kan ik doen?
Lukt het je niet om je in te schrijven? Misschien heb je al een account op Casino333? Als 100% legale website die door de Belgische Kansspelcommissie gecertificee...
-
Hoe kan ik me inschrijven op Casino333?
Er is niets zo makkelijk als je inschrijven op Casino333! Klik gewoon op de knop 'Inschrijven'. Vervolgens moet je je gegevens invullen (voornaam, achternaam, e-m...
-
Mijn account is geschorst. Wat kan ik doen?
Je account is geschorst en je begrijpt niet waarom? De redenen kunnen divers zijn. Je account kan bijvoorbeeld worden geverifieerd. Neem voor meer informatie cont...
-
Ik zou graag het adres wijzigen dat aan mijn account is gekoppeld. Hoe doe ik dat?
Als je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Casino333 account wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Je dient ons...
-
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe gaat het in zijn werk?
Wil je je account verwijderen, dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier. Geef de reden aan waarom je je account wilt verwijderen. Verlies je de...
-
Het lukt me niet om een storting te maken. Wat kan ik doen?
Als het je niet lukt om een storting te maken, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je saldo is niet toereikend: herlaad je bankkaart of prepaidkaart en pr...
-
MIjn transactie werd geweigerd door HiPay. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
Als je probeert geldt te storten, maar je transactie wordt door HiPay geweigerd of als je een probleem ondervindt met de betaalpagina van HiPay, zijn daar meerder...
-
Mijn storting duurt al meer dan 10 minuten. Wat kan ik doen?
Als je storting al meer dan 10 minuten gaande is, is het mogelijk dat er een fout tijdens de transactie opgetreden is en dat deze daarom niet goed is doorgekomen....
-
Je wilt je legale limiet uitschakelen, is dat mogelijk?
Ja. Ga hiervoor naar uw accountinstellingen en klik op de knop "limiet opheffen": Uw verzoek wordt automatisch doorgestuurd naar de Gambling Commission. Binnen...
-
Hoe kan ik mijn limieten wijzigen?
Er zijn 2 soorten limieten op Casino333: persoonlijke limieten en de standaardlimiet. Persoonlijke limieten Je kunt je persoonlijke limieten op elk gewenst moment...
-
Ik werd in het midden van een spel uitgelogd. Krijg ik mijn kredieten terug?
Vergeet niet dat je krediet nooit verloren gaat zelfs als de verbinding plots wordt verbroken. Je kan je huidige spel altijd opnieuw starten zonder dat er iets ve...
-
Wat is het verschil tussen spelen in REAL MONEY-modus en spelen met PLAY MONEY in een demospel?
Wanneer je in REAL MONEY-modus speelt, speel je met echt geld dat je op je account hebt gestort. In dit geval kan je je winst opnemen. Wanneer je een demospel spe...
-
Ik wil graag een pauze inlassen of mezelf even uitsluiten. Hoe doe ik dat?
Wil je even afstand nemen van kansspelen om de controle niet te verliezen? Wij bieden verschillende hulpmiddelen aan waarmee je je speelgedrag beter kunt beheren....
-
Ik wil me graag laten verbieden te spelen. Wat moet ik doen?
Voel je de behoefte om voorgoed te stoppen met spelen? Je kunt een spelverbod krijgen door de instructies te volgen instructies die beschikbaar zijn op de website...
-
Wat is een standaard stortingslimiet?
Vanaf 20 oktober 2022 legt de Belgische wetgeving een standaard stortingslimiet van € 200 per week op. Deze limiet staat vast en geldt voor de laatste 7 dagen, ne...
-
Mijn aanvraag tot het opheffen van de standaard stortingslimiet werd geweigerd. Waarom?
Als de Kansspelcommissie je aanvraag tot het opheffen van de limiet heeft geweigerd, dan komt dat doordat je als wanbetaler geregistreerd staat in het bestand van...